Integraal Kindcentrum Dommelen
GROOTS in kleinschaligheid!

De Ouderraad: Actief op school!

Wie zijn wij?
Klik hier om meer te weten te komen over ons.

Wat doen wij?
Als ouderraad bieden we allerlei praktische hulp aan het onderwijzend personeel. Verder hebben we als doel om de betrokkenheid van de ouders bij de school te vergroten door middel van het coördineren van activiteiten waar ouders en kinderen bij betrokken zijn. Een en ander uiteraard in overleg met het team.

Activiteiten die wij zoal mede organiseren zijn de festiviteiten zoals Sint, een Eindejaarfeest, Carnaval en een voorjaarsactiviteit maar ook het schoolreisje of een Belhameldag, etc.

Op De Belhamel hoeft niemand een ouderbijdrage te betalen. Klik hier voor meer informatie over afgeschafte ouderbijdrage en link naar stichting Leergeld.

U in de Ouderraad? Ja, waarom eigenlijk niet?
Wanneer u in de OuderRaad zit draagt u direct een steentje bij aan het klimaat op de school van uw kind. De diverse activiteiten die we organiseren zijn toch de krenten in de pap van een schooljaar en het is erg leuk om hier als ouder bij betrokken te zijn. Bovendien kan een school niet zonder de inzet van zijn ouders. Samen zijn we De Belhamel!

Nu de school zo hard is gegroeid zijn wij echt op zoek naar extra ouderraadsleden!

Wil je niet vergaderen en organiseren maar wel helpen met het versieren van de school in een bepaald thema of helpen tijdens een activiteit, dan kun je je ook alleen opgeven voor de "versier"-app. Mail dan je mobiel nummer, naam en als onderwerp "feest- en versier-app" naar or@obsdebelhamel.nl dan voegen we je toe en ben je altijd op de hoogte wanneer er helpende handen nodig zijn.

Onze OR heeft plek voor iedereen enthousiast is en mee wil helpen! Lijkt het je wat, spreek dan een van de OR leden aan of woon vrijblijvend de eerstvolgende vergadering bij. Mailen kan ook, naar or@obsdebelhamel.nl.